tisdag 24 maj 2011

Röjning, forts.

Vad är det man sparar för? Alla de här tidskrifterna t ex,  inte läste jag dom så energiskt och jag begrep ganska lite av det jag läste och minns nästan inget. Det är mest kulturdebatt och kvinnokamp. Och rätt som det var dök en tidning med Eva Moberg upp. Hon dog i söndags.
Det blev stillestånd i röjandet för jag måste ju läsa, jag kollade hennes hemsida och kunde konstatera att där stod ingenting om att hon inte var med längre.

Lösenord, användarnamn? Har våra anhöriga koll på det och vad händer när vi inte längre har koll själva?

1 kommentar:

  1. Väldigt mycket kvar att göra när det gäller "elektronisk kvarlåtenskap". Allt, skulle jag tro, eftersom ingen - varken privatperson eller myndigheter - egentligen har tänkt igenom det där. Intressanta synpunkter här: http://www.newsmill.se/artikel/2010/01/14/cyberkyrkog-rd-ja-tack

    SvaraRadera