tisdag 11 december 2012

Gratispresent

Tänk så det kan bli
Rätt som det var låg det ett litet knöligt, spännande paket postlådan. Såna paket brukar vara till dottern men nu var det till mig! och det var lite svårt att inte riva upp paketet ute vid postlådan. Jag gick hem, men ganska fort.

I paketet låg ett paket te, Kellingblandning från Krenku och två fina svarvade trådrullar av ene.
Och jag blev alldeles rörd.
Det var gulliga Olivia och Anton som skickat som tack för att jag fixade pärmar på en bok med mönster  till underkläder mod. sekelskifte.
Så nu sitter jag här och dricker te och sniffar på enerullarna.





3 kommentarer:

  1. Visst är det väldigt roligt när det dimper ner paket i brevlådan! Vad som fanns i min låda – som är hallgolvet – berättar jag snart om på en blogg nära dig. Och ännu närmre mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det kul med alldeles gratis överraskningspresenter, man behöver inte fylla år eller vara duktig alls.
      Och det ska bli intressant med rapport från testpiloten.

      Radera
  2. Eneträ luktar väldigt gott! Rart att skicka överraskningspresenter - trådrullarna har du väl nytta av också förutom sniffande...
    Ingrid

    SvaraRadera